2016. aug 31.

Rólam

írta: Youteefool
Rólam

Ki vagyok én?

Nos, ez az élet nagy kérdése... Sokszor egy élet nem elég arra, hogy rájöjjünk a válaszra. Nem is lehet rá rövid választ adni.

De a praktikus és persze publikus tartalmakra kitérhetek azért. Lássuk!

schmidt_judit_05_kis.jpg

Fotó: Faragó László Smink: Szlameniczky Zita Haj: Tóth Bianka 

Schmidt Juditnak hívnak.

Dietetikusként végeztem és ebben a nem túl könnyű, bár néha annak tűnő szakmában is dolgozom már a kezdetek óta. Ez az életem, a hivatásom, a 'misszióm'. Bár nem a klasszikus értelemben vett dietetikus vagyok, hiszen nem személyes tanácsadással foglalkozom (legalábbis jelenleg), hanem az informatika és az on-line (időnként off-line) térben vagyok tevékeny a prevenció területén.

Ha a szakmai (dietetikusi) pályafutásomat tekintjük, az alábbi linkek segíthetnek a bővebb tájékozódásban:

  • LinkedIn (ha belépsz az oldalra, akkor tudod megnézni)

Szakmai munkásságomat már több ízben elismerték, amire nagyon büszke vagyok, mert tulajdonképpen azzal foglalkozom napi szinten, ami érdekel, s emiatt elmondhatom, hogy bár nem kevés kihívással jár és nem mindig teljesen egzakt, de szeretem a munkámat.

Az eddigi díjaim:

  • Pro Dietetica Metabolica, 2016
  • PRO DIETA SANA, 2016
  • 2010 - az Év Tudományos Dietetikusa Díj (megosztott díj Dánielné Rózsa Ágnessel), 2011
  • Fürst Péter-díj, 2007 

Időnként megjelenek a képernyőn, a rádióban, avagy online és offline cikkeim is olvashatók. Zömmel ezeket mutatom be ezen a blogon (legalábbis ezek a "megszólalások" adják majd a fő témáimat), és köréjük fonva a korábbi írásaimat, munkáimat és az általam javasolt kapcsolódó tartalmakat írom le jellemzően könnyed, remélhetően humoros (bolondos) stílusban. Ez tehát egy amolyan szakmai, de személyesebb, könnyedebb hangvételű gyűjtemény. 

A posztjaimat nem tudod kommentelni, feltéve, hogy jól állítottam be :-), mert ez az oldal elsősorban az egyoldalú kommunikációt célozza meg. Ha mégis üzenni szeretnél nekem, akkor Schmidt JuDietként megtalálsz a Facebookon (nem kell bejelölnöd ismerősnek ahhoz, hogy lásd az ottani üzenőfalamat, semmi titkos nincs rajta, mivel csak szakmai témákat találsz rajta; az üzeneteket pedig megkapom előbb vagy utóbb ismeretlenként is :-)).

Másik lehetőség, hogy a blogom saját Facebook oldalán keresztül üzenhetsz nekem. Azt az oldalt azért hoztam létre, hogy két blogbejegyzés között vidám, humoros posztokat osszak meg az érdeklődőkkel. Például Veled! :-) Itt találod: https://www.facebook.com/youteefool

Követhetsz az instagramon, itt meglesheted, hogy például #miteszikadietetikus, milyen #youteefalat készült éppen a konyhámban. Nem vagyok gasztroblogger, így az ételfotóim nem vetekedhetnek velük, én inkább az inspirálásra törekszem, ill. hogy megmutassam: #adietetikusisember. Majd látni fogod!

S hogy miért és honnan jön a Youteefool, azt itt leírtam. 

P. S.: A blogomon leírt tartalmak, mint ahogy az online betegfelvilágosítás sem helyettesíti a személyes táplálkozástudományi konzultációt, probléma esetén keress fel egy dietetikust (miután meggyőződtél arról, hogy tényleg az, sajnos, ma már sokan visszaélnek ezzel a szakmával)!

***

A blogban megjelenő írásokra és fényképekre a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény hatályos. Azokat a szerző írásos engedélye nélkül részben és egészben közzétenni tilos!
Szólj hozzá

bemutatkozás facebook dietetikus youteefool schmidtjudit